söndag 12 juni 2011

Total tystnad

... det har det varit här. Igen.
Men för tillfället testar jag på livet som ensamstående mamma och det, mina vänner, är inte lätt! Ser så fram emot den 22a när pappan kommer hit oxå, då blir det semester!

Dotern är just nu i den värsta labrador åldern, hon hämtar saker (som hon inte ska ha) och gömmer dom... oftast bakom soffdynorna eller i sin resväska. Jag har blivit super bra på att söka saker i alla fall, skorna hennes är aldrig två på samma ställe (eller inte två av samma sort...).

Vi har njutit av värmen denna vecka och jag har till och med badat i havet(!) Ellisen dök, ett bevis på att babysimmet verkligen gör någon nytta var att hon höll andan och var super glad när hon hittade upp igen.
Min unge var naken på stranden, med solhatt och krämad från topp tilltå. Såg inga andra nakenfisar, men nog 2åringar med bikini... varför???

2 kommentarer:

Jean sa...

Sverige =p

lotta. sa...

Du, jag är faktiskt i Finland!!! Och lilla Jakobstad...