måndag 31 mars 2014

Tredagarsfeber

Har lixom glömt bort alla bebissjukdomar, med Ellis hade jag full koll- eller i alla fall var jag beläst. Nu är jag mer 'vi tar det som det kommer', jag improviserar... Nå, det funkar väl så också!

Men inte kan det väl bara vara jag som tycker att den där föräldrarutbildningen skulle varit läglig med barn nr 2... För som sagt vände jag blad efter blad när e skulle komma men w stackarn han får stå ut med att jag gogoglar. Konstant. Eller jämför. Man ska inte jämföra sina barn, har jag hört - men kom igen det är väl det ända man kan göra för att veta om nått är normalt!

Tredagars feber är min diagnos på Winne idag, glad som alltid var han men blev plötsligt bränn het. T däremot tror på mask- har inte hört (eller googlat för den delen) att man skulle få feber av det. Men båda lär märkas efter ett tag. Och jag har nog rätt.

Natti natti!

Inga kommentarer: