torsdag 22 november 2012

Fängslande tant-snusk

När jag fyllde år fick jag en bok i present. Femtio nyanser av honom.
Jag hade hört om den och var nyfiken. Bestämde mig för att läsa i Turkiet.
Och nu har jag börjat på bok två.
Har blivit total beroende.

Porr säger mannen i mitt liv. "Nu får väl jag börja titta på porr här medan du läser din porr där..."
Håller inte riktigt med, min porr har inga bilder - bara text. Fängslande, beroendeframkallande text.
Igår när jag  kom hem mådde jag pyton vilket ju var ett ypperligt tillfälle att avverka 200 sidor...

T trodde till slut inte riktigt på det där att jag mår illa utan snarare att jag vill läsa min bok.
Nå, ikväll väntar jag på att E skall somna. För då....

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår precis hur mannen i ditt liv känner sig. (jag har varit där) Han är svartsjuk, även om han inte vill erkänna det. och det är för att han älskar dig. Låt han läsa boken efter dig. MVH/Mats