söndag 2 juni 2013

inne i bubblan

Är frånvarande för tillfället - kommer åter när jag får åter mina händer och tankar.
Just nu är händerna upptagna av bajsblöjor och överfyllda bröst.
Mjölkar och mjölkar när Winston sover sina hurlångapasssomhelst.
Tänker, måste bara ta lite så att jag inte exploderar innan han vaknar.
Hinner med det många gånger kan jag säga.

Min barnmorska frågade mig innan han föddes om amningen gick bra sist eller om jag hade några problem - jag svarade då att ett problem jag upplevde var överproduktion och det kom jag aldrig ifrån med de olika metoder som finns. Hon svarade att det är väl inget problem. Jag tittade på henne väldigt argt och förklarade att det inte är särskilt behagligt heller - Att ha mat för en armé...

Jajaja, nog gnällt. Imorgon kommer bvc på besök. Ska försöka få nya råd för att råda bot på kranarna. Annars så har jag ju nu frysen full ifall jag vill åka iväg några dygn. Men det vill jag inte!

Inga kommentarer: