fredag 20 maj 2011

Ny plats, nytt hopp

Okej, nu kör jag igång här...
Ser ungefär lika halvfärdigt ut som vårt hem, men det måste få ta tid att bo in sig...
Se var alla tavlor ska hänga lixom... (och ärligt jag kan hänga upp tavlor men jag kan inte riktigt få ordning på den här sidan idag....)

På tal om tavlor och tid så är det ju tur att vi totalt hängt upp 3 tavlor i hela hemmet just nu, blir ju ganska lätt att flytta igen då!

Så, med detta börjar alltså en ny era. Enligt mig försvinner och Alldeles nyss tar över.

Vad hände alldeles nyss då? Jo jag läste Toschas blogg och fick mig ett gott skratt.
Sen blev påmind om vem jag var som 16 åring. Det var det tuffaste året i mitt liv, men oj så jag växte och kom ut som en tja vuxen...
Man får inte mer utmaningar än man klarar; blev min filosofi då. Jag tror på det än.

Inga kommentarer: