söndag 22 maj 2011

shopping och kräk.

Igår var det shopping på schemat, åkte iväg med världens bästa granne Becka + hennes dotter Signe 8 mån som avlämnades vid mormor.
Blev en hel massa shopping, även om starten var trög och jag kom fram till att jag verkligen hatar provhytter! Början gick som sagt inte så bra men sen fick jag upp värmen och började att handla i varje affär jag besökte... bra? Ja! För trots att denna mamma inte är i sitt livs form så behöver hon ju kläder... Blev en bikiniövredel, 3 längre toppar, 2 tights... nu låter det ju inte som så mycket men jobbet för att hitta detta var hårt... kom även hem med en t-shirt klänning och ett par haremsbyxor till Minus, som iofs inte skulle få något... men det var tag tre betala för två på stadium så det gick ju helt enkelt inte att bara handla en grej!

5 påsar borde jag ha haft med mig hem men 2 fick jag offra under färden, fick en ordäntligt migrän attack som sig då bör efter att jag käkat panodil så kräktes jag förstoss två gånger... hmm, härligt. Väl hemma fick jag inga komplimanger för min outfit som bestod av klänningen nedan,
nej, barbapapa - var vad jag fick höra istället... tack för den älskade T!
Men jag gifte ju inte mig med dig för att du ger de bästa komplimangerna heller!

Inga kommentarer: