måndag 23 maj 2011

onsdag på måndag.

Alla veckodagar brukar kännas på ett visst sätt. Idag känns det som onsdag, det är det tyvärr inte.
Nej, det är måndag (för dig som inte har koll).
Måndagar ska kännas måndagiga inte onsdagiga, vet inte vad denna onsdagighet beror på heller - för inte har vi varit på öppnis vilket är vårt onsdags göra.
Men vi har haft besök och gått promenad innan 12 redan, så kanske är det förklaringen? Nu har jag resten av dagen på mig att förstå att det inte är helg snart! Aj så besviken jag blir på den riktiga onsdagen annars...

Mitt traderande verkar annars gå riktigt bra, hehe liten överdrift men, 94kr har jag tjänat på två tygbitar. Så det är mer än vad jag skulle fått för att ha prylarna i skåpet!
Planen var inte att bli rik och det var ju tur för då skulle jag inte ha många saker kvar här hemma! Två saker till har jag ute, får se om nån vill ha dom eller om dom får åka ner i nån låda igen då...

Nu är det lite tyst i köket dit Ellisen nyss försvann, bäst att gå och kolla vad hon hittat på för fuffens...

Inga kommentarer: