måndag 26 december 2011

God fortsättning.

 - ja man brukar ju säga så, fram till nyår när man får börja med - gott nytt år...
Nå, här har julen flutit förbi rätt smidigt.
Den första riktiga semestern är fullspäckad och planerad från början till slut.
Checklistan över vilka vi inte ska missa att träffa bockas av och jag har väl insett att hoppet är rätt så ute för att hinna med några som helst vänner... nå, ibland får man väl helt enkelt prioritera...
Vännerna och jag ser ju alla fram emot en osloresa med fri hotellnatt någon gång under 2012. Det ni skall bli underbart!

Och vad har jag fått i julklapp??? Förutom 150 ege av staten - tackar och bockar! Så blev det en del choklad. Några pyjamasar och lite muminateraljer. Allt man kan önska med andra ord!
Att dessutom känna att vi inte stressar runt mellan gårdarna är rätt så skönt, imorgon ser jag fram emot shopping i grannstaden. Ska dessutom "hjälpa" mamma att hämta ut sina nya glasögon, ska bli intressant iom min tur i det ämnet.

Nå, nu önskar jag er alla en riktigt god fortsättning i kanske mellandagsreans tecken, och om vi inte hörs eller ses innan det - ett riktigt gott nytt år!

Inga kommentarer: