måndag 26 december 2011

spöken?

Glömde skriva om det här med spöken (btw)
Som många vet så tror jag på övernaturliga fenomen, och för mig är dessa den mest logiska förklaringen i de mest oförklarliga situationerna. Kanske är det en förenklad världsbild, kanske är det bara löjlit. Kanske är det så det är?

nå iaf,
Igår när jag skulle resa mig ur stolen hos mina svärföräldrar lyckas jag dra ur bakstycket på mitt favvo örhänge (i 18kk) Svor några gånger och började sedan leta öpå golvet, i stolen där jag satt och framför allt bakom stolen och mot fönstret som var bakom... men inget.
Gav upp och gick för att ta av mig smyckena.
när jag kommer tillbaka till vardagsrummet får jag blicken på kakelugnen. På spiselkransen står det på mitten en oljelampa och precic mitt framför den alldeles rakt placerad står mitt örhänges bakstycke...
Hur hamnade det där???
Ca två meter framför var jag satt? bakstycket sitter som bekant bakom...

Ibland tror jag på andar, och speciellt såna som vill hjälpa till.
Ibland vet jag vilka dom är.
Ibland är de inbillning

Inga kommentarer: