måndag 6 februari 2012

Liten sover



Och jag har suttit här en bra stund och konstaterat att jag saknar min gamla kamera... den nya har jag inte knäppt så många bilder med och de få som blivit tagna har inte varit riktigt toppen. Men, det kan oxå vara så att lilltösa börjat posera - vilket gör bilderna lite mer platta. Det är svårt att fånga henne i smyg och allt ser så tillgjort ut. Inte nöjd.
Denna bild gillar jag iaf lite men det är bara för att E har min gamla stickatröja och ser snäll ut... har en hel del att lära med min nya kompis.

Ellis har oxå övat med den... hon lyckades plocka ner den från hyllan, öppna fodralet och sätta på den samt knäppa ett par. Nöjd som tusan. Här är resultatet:


2 kommentarer:

nicolina sa...

otroligt söt tröja!!! Och det ska börjas i tid både med posandet och fotograferingen =) Jag kan lära henne mina favorit poser =P

lotta. sa...

Ninna det kan du så gärna få göra!!!