tisdag 14 maj 2013

två veckor

Snedtippat av barnmorskorna... en aning. Latensfas i två veckor är tungt kan jag meddela.
Nå, det närmar sig - mamma gissar på imorgon. Och jag, jag har gått från peppad - nu kör vi attityd till -stanna inne då, jag tänker inte åka till nån förlossning, tappa gnistan totalt gett upp hoppet attityd. Efter nattens konstanta sammandragningar som lagom till morgonen klingat av är det i och för sig helt tillåtet att lacka ur. Har nu börjat tillta igen men undrar just om dom leder nån vart... MVC i eftermiddag i alla fall - kanske jag kan få lite klarhet i om det verkligen ska vara så här. (Svaret brukar vara - det är normalt - vad du än frågar gällande graviditet/barn!)

Har i alla fall hittat en tacksam sysselsättning - ser på sons of anarchy. Riktigt bra serie! kvar på netflix för mig att titta har jag 26 avsnitt, så jag klarar alltså rent tvmässigt av några dagar till.

Nu ska jag snart hitta på nån lunch och sen har jag av någon orsak handlat mängder med glass, nått jag egentligen inte är särskilt sugen på! Men, idag ska jag nog tvinga i mig en portion med sås och maränger!

Inga kommentarer: