onsdag 19 oktober 2011

förvirrat fan

Jag diggar solsidan - jag gick igenom min graviditet med serien och sen den där första tiden som mamma.
I helgen sprang jag på Johan Rheborg. Eller sprang på, gick förbi till först men då mina chokladmässekumpaner inte såg vem  som strossade på samma gata så fick jag hitta på en nödlösning.
Vände snabbt på klacken och hoppade fram till Rheborg och presenterade mig. Berättade att jag tyckte han var rolig och tänkte samtidigt som min mun uttalade det att det ju är hanns jobb. Så nu håller jag på klurar på vad jag ska säga nästa gång jag träffar på nån jag normalt bara skulle peka på och viska "kändis, kändis".
Nått smart.
Mer än "Hej, Jag heter Lotta - Jag tycker att du är riktigt rolig. Ska du på chokladfestivalen? Nehej, ute och njuter av det fina fotovädret då ser jag! Ha en fortsatt trevlig dag!"

Nå jag fick ju iaf skaka hand! Trots dålig inprovisation av samtal.

Inga kommentarer: