måndag 24 oktober 2011

Lappen

Som bekant bor jag i en svinstia, eller ja vår lägenhet är inte inkluderad (inte alltid).
Denna lapp sitter som bäst i trapphuset:

mannen tyckte att trappstädaren nog inte riktigt tänkt så han fyllde i lite...
Och det visade säg att trappstädaren visst tänkt!
Och inte nu heller hamnar bilden som den ska... mystiskt...

Om du tycker att jag dyker upp här sällan så beror det faktiskt inte på mig, det beror på att min kära t använder vårt nät... jepp vi har bara en liten sticka och han jobbar varevigaste kväll med den i sin dator. Det betyder att min kära comppis som snart når pensionsålder får vila. Och jag, jag tittar på gammal hederlig tv. Med 6 kanaler. Varav fyra är SVT...

Nu är det natti, natti. Imorgon är en helvild jobbdag igen med två av fem på plats. jobba jobba jobba.

Inga kommentarer: