torsdag 20 oktober 2011

mannfall.

Oj hoho, säger jag idag. Efter att äntligen ha fått i mig ma- couscous med broccoli och halloumi... mat? visst..
Idag var vi två av fem på plats i nämndekansliet, det innebar att jag stämplade hejvilt med sex stycken stämplar. Och jag kan berätta att det här med att hålla koll på stämplar, vilken det står vad på och vilken som är var och var jag är och vilka papper som ska vart. Det är inte så lätt. Det räcker bra med mina vanliga två. Och gårdagens tre.
Men alla. Nej. Jag ser fram emot imorgon, då är vi väl förhoppningsvis tre igen. Och jag har max fyra stämplar att surra med.
Och när morgondagen är slut är det en underbar helg, totalt fri från arkivbläck. Typ.

Har värdens roligaste lapp på dörren här i huset just nu, men den kan jag inte sätta upp nu då jag skriver på t's mac... så den spar jag tills imorgon! Eller lördag om jag mot all förmodan skulle få tid över för lite zumba imorgon...

Inga kommentarer: