fredag 20 april 2012

arbetsintevjuer.

Idag har vi haft arbetsintervjuer på jobbet, skönt att sitta på den andra sidan nu.
Även om jag nu var den som ställde dom där frågorna som det inte finns ett helt rätt svar på men mängder av fel.
Nu funderar vi på vem det blir. Tur att jag inte ska bestämma det! För de var toppen typer.

Vad kan du tillföra vår grupp - tror du?
Vad skulle det här jobbet ge dig?

Jag skulle vilja veta vad mina kollegor sa om mig efter att jag varit på intervju... eller så inte... Jag var väldigt på. Men det är en egenskap som behövs i mitt jobb som btw kan beskrivas med att; "Vi stämplar och springer i korridorerna... och jagar folk..." Tja, det är faktiskt en del av vad vi gör. Sen har vi faktiskt alla ärenden och icke ärenden - från ett papper till en akt=från vaggan till graven.
Det är ett kul jobb, så nu hoppas vi på att den nya medarbetaren också ska tycka det!

Inga kommentarer: