söndag 15 april 2012

klotter.

Mina lägger märket till allt klotter över allt.
"Måla" ropar hon entusiastiskt och pekar.

Lekparker brukar ha roliga ord skrivna och lite könsorgan, speciellt manliga ritade på allt som går att komma åt.
Nedanstående skulle jag dock inte kunna uttrycka bättre




Föreställer mig en 13-16 åring som skrivit detta, och så som det kunde kännas då... Det var inte lätt - med alla hormoner, med allt man inte visste.Till exempel visste man inte då hur mycket man kommer att älska bara vardagen.

I fredags var jag iväg på after work, super skoj. Dansade shottade, skrattade och umgicks. Var hemma i anständig tid och orkade till och med upp innan morgonen var slut på lördag.


Idag har vi tagit en promenad vid sjön, druckit kaffe, ätit bulle och lekt med pinne - modell större varför fröken kallade den träd.


  Nu puttrar köttfärssoppan och efter att vi ätit av den ska jag snart iväg på yoga. Jag njuter just nu.

Inga kommentarer: