lördag 10 mars 2012

Mello!

Sitter klistrad framför melodifestivalfinalen. Eller inte.
Kan lixom inte riktig hitta mello-gnistan i mig i år.
Menar - min favvo är Lisa Miskovsky. Så lite schlager som nått kan bli. Men nått jag gillar.
Ok det som snurrar just nu är rätt svängit och skulle passa en somrig dag i bilen - Top Cats pratar jag om.
Torsten Flink är jag bara rädd för.
Loreen som börjar nu är helt klart mångas förhandsfavorit men tja, inte min.
Sen kan jag erkänna att jag gillade dead by april oxå.
Danny, Ranelid och Molly kan vi glömma. på direkten - enligt mig. Det är ju det det handlar om här. Sen att nån av dom bra kan hamna i topp är lixom inte mitt fel.
Munther tycker jag oxå om.
Men ingen låt kan ta hem den stora finalen. Det är inget som är unikt nånstans.

Nu jublas det för Loreen, skicka henne. Bottenplacering. Sorry.

Inga kommentarer: