onsdag 14 mars 2012

sjukstugan

Som om det inte räckt med att liten och envis var magsjuk - nej, självklart åkte jag oxå på den.
Däckad igår så att T fick komma hem och vabba (mig?).
Ellisen har ännu feber men det verkar ge med sig och hon har nu börjat äta lite smått.
Bulle och äpple är vad hon vill ha... och får. Cokis, var en ny bekantskap som introducerades i morse och det kan jag berätta var citat "gottttt". I och för sig är vatten oxå "gotttt" i hennes värld.
Idag har vi varit så pigga så att vi orkat paketera brev som borde ha postats igår, lite bedrövad är jag över att två små presenter över potten blir 160kr - men nån ska väl se till så att posten går runt!
Nu ska jag försöka skära loss ostkakan ur formen, såg ut att ha fastnat rejält.
Imorgon blir det halvdags vab igen och så jobb, gogo.
Och på fredag ska vi alla vara friska så att prinsessan nej-min, får sova hos "faster" och mamman och pappan får gå på ljust och fräscht... Annars säljes ett par biljetter i sista stund!

Inga kommentarer: