söndag 28 april 2013

37+2

Och riktigt otymplig. Går som en anka - tills jag kommer i gång då går det bättre. Men den här foglossningen på framsidan gör mig galen. Dessutom känns hela höften som ett pärlband när jag vänder mig i sängen - det var alltså detta jag missade sist när tösen kom ut så tidigt! Ingen vidare upplevelse, skulle faktiskt klara mig utan.
Nå, färdig gnällt.

Börjar bli långtråkigt att vänta, överanalyserar varje liten signal från kroppen och försöker minnas hur jag sist visste att nått var på gång. Sen inser jag att det ju faktiskt inte alls behöver vara som sist utan på nått helt annat sätt och då börjar jag analysera än mer.

Så så skoj har jag idag.
Har jagat ut man och dotter till lekparken redan, ska plocka fram lite fika ur frysen så jag har nått till eftermiddags fikagästerna. I nått skede ska jag ta ett bad för det är skönt. Men hela DN söndag är redan läst... Jag kommer att bli fasligt medveten om nyhetsflödet ju längre den här bebben väntar!

Inga kommentarer: