tisdag 30 april 2013

Hemma ännu

Var till mvc idag, allt ser bra ut och ungen verkar vara på väg ut - hur länge det tar det vet vi inte men att det är snart det är säkert...
Busig bebis i magen är det i alla fall, vägrade vara stilla när vi skulle lyssna på lilla hjärtat och ville absolut inte lugna ner sig för att få en normal puls. Nå, vi hörde att det galopperade och fick väl se lite lugnare ljud när sammandragningarna väl släppte.
Så nu sitter jag här och rullar tummar. Tja, vad mer kan en göra? Laddar upp med mat och peppar mig själv. För jag är taggad, så in i bomben på att få föda denna krabat!

Ellis satt vid bordet i morse och funderade, "Mamma bebis tar för lång tid! Jag väntar på mitt syskon! Jag vill ha mitt syskon idag... Bebis bestämmer själv när den ska ut, det tar för länge!" Smart unge.

Inga kommentarer: