torsdag 18 april 2013

Väntar och väntar

Grått och trist är det idag. Skippade fönstertvätten igår då det började blåsa så hiskeligt så att det inte kändes som någon bra idé att ha fönster på vid gavel.

Nu är Ellis på dagis och jag skall snart iväg till mvc för att kolla till mitt tillstånd. Imorgon går vi in i vecka 36+0. Det känns härligt att bebisen ännu är i magen och jag hoppas på att den hålls där minst en vecka till. För denna helg är våra västeråsare iväg till Finland på begravning så barnvaktandet är lite mer komplicerat - om än ordnat utifallatt!

Sitter och väntar på paketleverans idag oxå, beställde en bröstpump och den fick ofantligt snabb leverans - bra jobbat Philips! Men, ups - hur tusan tänker dom med sina oexakta leveranstider - innan dagens slut...??? Tja visst kan man ju sitta och uggla här hemma en hel dag men kom igen, lite mer kanske inom ett spann på två timmar skulle det väl gå att ange???  Nå, får väl hoppas på att jag är hemma eller att dom ringer. Är ju högst en kvart hemifrån oberoende var jag är - Hallstahammar är ju enormt!

Får se hur det går... Nu ska jag snart ut i regnet, funderar på att böka på mig gummistövlarna men har inte riktigt klurat ut hur jag ska på av mig dom...

Inga kommentarer: