tisdag 20 september 2011

tänker ännu ställa in väckningen.

Då har jag inte bara avklarat en halv dag på jobbet utan även en hel! Och ja, ännu yrare i huvet än i går men jag börjar ana vissa strukturer... Idag har jag ju till och med fått skriva under grejer och posta och läsa en massa. Blir nog dags för nya brills snart då de jag nu har nöts upp i jobbet. Bävar bara för hurudan historia det blir denna gång. Men den får vi vänta på till senare i höst!

Nu ska jag fixa mina stackars naglar, sen sova. Sova och vakna aningen tidigare än idag. Att få iväg en Lotta till jobb tar sin tid - Men att få en Elmina till dagis, det tar min tid! Vi har inte riktigt kommit igång med samarbetet om morgnarna än men vi lär väl oss så småningom...

Två kokta ägg ligger iaf färdigt i kylen, kläderna är framlagda och lunchlådan är det bara att kasta ner i påsen.
Mitt mål är att vara på jobbet 7:55 imorgon... en riktig utmaning. Men åh vad jag älskar flex!

Inga kommentarer: