torsdag 25 augusti 2011

nått som kallas body pump...

Igår var jag på nått som kallas body pump, det kallades så och det var nog inte riktigt vad det bjöds på.
Men nu bor ju jag i Hallstahammar, då får man inte va kräsen. Så tantgympan var väl rätt lyckad.... bara man inte tar vattenpaus när tanten där framme gör det och bara man kommer ihåg själv hur alla övningar ska se ut för att undvika skador så då ska nog detta gå fin fint!
Tanten där framme var aningen vimsig, hade noll koll på sina skivor och var inte helt i trim själv. Men nu ska jag inte vara elak, hon var ok även om jag inte kan förstå att hon dragit de där passen i några år... Nå hoppas att de ger resultat på min kropp iaf! (En kvarts hoppande med ett gummiband runt benen+ step+ hejvild mix av muskler+ mage, mage, mage- borde synas nånstans...)
Tantgympan ligger bara 200m från mitt jobb och 3 minuters cykling hemmifrån. Därför tänker jag stå ut. Dessutom kostar hela höstens pass lika mycket som en månads pass annars... Alternativet är att åka tåg eller ta bil in till v'ås. Det hinner jag inte med. Biter alltså ihop och tränar i vattenpauserna tills vi fått en lägenhet i staden, för då, då blir det les mills pass. Längtar!

2 kommentarer:

ninna sa...

Les Mills är ju helt underbara, förstår att du längtar lite =) Hur går det med lägenhetssökandet?

lotta. sa...

Lägenhetssökandet är i full gång men napp verkar det inte bli... Iaf inte på områden bättre än detta... Men men, vi biter ihop, håller tummarna och håller andan så kansek det nappar snart!