söndag 28 augusti 2011

pyjamasdag.

Det var länge sen jag hade en pyjamasdag, i mina tonår så hände det ganska ofta. Men sedan jag flyttade ut och ihop med min t så har de lixom bara uteblivit. Varför? För att de egentligen inte är så givande. Och för att t har en tendens att få mig ut genom dörren.
Men idag blev det pyjamas för både mig och e fram till klockan två! Det var skönt, fast det känns som om vi slösat bort en alldeles perfekt dag till ingenting... Nå, vi skyller det på t! Han den stackaren har suttit och jobbat hela dagen, att jobba på en ny skola innebär nog mer jobb än vad nån av oss skulle kunnat tro. Och det där med att göra film inför varje område de ska beröra... det tar tid...
Nå, det kanske tar sig med tiden. Vi kan ju hoppas.
Nu ska jag ta ut lasagnen ur ugnen, hoppa i träniingskläderna och gå för att pröva på afro... förväntar mig inte mycket. Förväntar mig inget som liknar tidigare afropass. För om detta är i samma stil som den sk bodypumpen så vet jag inte vad jag ska vänta mig...

Inga kommentarer: