lördag 6 augusti 2011

Varför det inte är perfekt nr.3


Folk spottar omkring sig. Det är äckligt och ohygieniskt. Framför allt när min unge ska lära sig att ta sig ner för trappen själv... hon går inte ner precis... för pappan får hon krypa men för mig så bärs hon ner.

Det är inte bara saliv som pryder trappen, det är även skräp.
Så som äppelskruttar... Hur tänkte den som kastade äppelskrutten i trappen undrar jag??? Hur??? Den förmultnar ändå så jag låter den ligga??? Eller det är så skitigt här så en äppelskrutt lägger ingen märke till??
Sen sitter ju nedanstående arga lapp på dörren in till den skitiga trappen....
 
Vilket kanske kan intyga att jag inte överdriver... tyvärr inte...

Nå, vår lägenhet börjar det bli ordning på nu iaf! Soffan kom igår och vi upptäckte att den kanske var i det största laget, men nu ryms vi iaf bra! Behöver inte ens röra vid varandra när vi båda breder ut oss i den... hehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte okej! Lotta ska jag komma och rädda dig =)